Miicha

Mitt liv som jag.

Mat och film.

Allmänt Permalink1
Nu när man inte har någon att äta tillsammans med så får film bli mitt sällskap, han som jag bruka äta mat med bara slutade och jag förstår dock inte varför.
Har ätit minestronesoppa italiensk vis och det var gott men magen fick nog stryk, halsen bränner och magen gör ont men det ska nog gå över det med.
Ser på King kong just nu och så högtalarna på så det känns när det händer saker :)
Sen tänkte jag koka kaffe så då får jag hoppas att man kan bjuda för tidigare idag var det ett nej så om den säger nej en gång till så får den inte mera kaffe, hård jag är ;)
I klädrumme ser det ut som en bomb har fallit så måste ta tag i det men jag kan inte he in nå kläder i garderoben än så får säga till dom att dom ska fixa det, har ju som sagt bott här i en månad och inte fått det än och har sagt till.. Suckar..
Nu ska jag se på filmen klart, en 3 timmars film ju :)
#1 - - Anonym:

fin blogg, blogglovin byte? :)

Till top