Miicha

Mitt liv som jag.

Saknad.

Allmänt Permalink2
Jag har enorm saknad och jag vet inte hur man kan få bort det som, någon som har ett bra förslag?
Saknaden för mig är tungt att bära och jag vet inte om man ska gå till kyrkan och få bort det men jag gillar ju inte att gå i kyrkan, men dom säger ju att det hjälper när man har det tungt så blir det lättare sen. :(
Idag har det bara krångla för mig, fått bränslestopp två gånger, trodde att jag hade tappat nyckeln in till lägenheten men gjorde inte det och tur var ju det, och ja jag vet inte mer som har krånglat men den senaste tiden har varit fredagen den 13.de för mig även om jag aldrig ha otur då men allt utom just den dagen har jag hela tiden nu.
Jag vill bara få bort den jäkla saknaden och bli glad igen men jag vet ju inte hur jag ska lyckas med det för jag har provat allt..
#1 - - måns:

Hej jättefin blogg :)



Kolla gärna min blogg http://muuns.blogg.se/ Var gärna me och tävla så kan du kanske få lite extra besökare ;)



följ mig gärna på bloglovin http://www.bloglovin.com/en/feed/blog/3662992

#2 - - Carro:

Bästa är att ha en nära vän som man kan prata ut om allt med och sedan så får denna nära vän dig att tänka på annat när du väl har börjat bearbeta din sorg, så du kan börja tänka på annat också, lycka o sånt :)



Kolla gärna förbi min blogg och läs inlägg och skriv en relevant kommentar :)

Till top