Miicha

Mitt liv som jag.

Trista lägen.

Allmänt Permalink0
Har det tråkigt, sitter med min rosa kaffe mugg och bara kolla runt och spela lite på facebook och kolla på bilar på blocket som jag är nyfiken på :)
Har fortfarande sorg i mitt hjärta men det ska nog gå över om man bara acceptera som det är och att dom acceptera hur jag känner mig det är viktigt..
igår åkte ajg till sjukhuset på röntgen och det visade att det inte var något så en onödig resa dit men läkarn på vc tyckte att det var lika bra att kolla upp för det kunde ju vara något.
Och så kan man ju inte dammsuga för en sån har man ju inte och sopa golv är inte så mycket vidare på en stor lgh som jag har just nu och det blir ju inte lika bra som när man dammsuger heller..
Och tänkte att jag skulle bjuda en på middag idag men det sket sig ju i så det får kanske bli imorgon eller någon annan dag, så det blir soppa för mig idag..
Ja nä, man ska väll rensa kattlådan och sånt nu då så man har det gjort. :)
Ha det bra så länge :)
Till top