Miicha

Mitt liv som jag.

En till snygg bil!

Allmänt Permalink0
Denna bil är ju så klart en Mustang Shelby och så jävla snygg!
Och det är ju min dröm bil så när jag har fått jobb så ska jag nog spara till en sån eller vinna lite pengar ;) Haha.
 
Jag har käka middag och så ser jag på en sisådär film på Sjuan, det är en svensk film och jag diggar itne riktigt svenska filmer men det går ju att se på men det som retar mig väldigt det är ju att man måste tok höja på tvn så man hör vad dom säger ;) 
Jag vet inte vad jag ska gör nu men jag fundera på att ta en kopp till med espresso för det fick jag faktiskt inte ont i magen av heller men jag har inte haft så ont i magen dom sista 2 dagarna och det känns skönt faktiskt, så jag ska äta medicinen i 2 dagar till och sen ska jag avvakta om hur magen mår :)
 
Märks att man dels inte har något att göra på dagarna dels att grannens hund skrek rätt mycket i går kväll långt efter 22 och då ska det vara tyst och jag försökte ringa han men svarade inte för man vart ju less och lyssna till slut, men skiter man i sina djur så gör man tydligen det, men märks att man inte har något att göra på dagarna ändå för man sover ju som fasen på dagarna men jag är ute efter att ha en vardag igen :) Men jag ska nog få någe snart har jag på känn ;)
Till top