Miicha

Mitt liv som jag.

Fyyy fan va kul!!!

Allmänt Permalink0
Fick samtalet från jobbet jag var på igår, och hon frågade om jag hade fundera och jag svarade att det hade jag gjort och då frågade hon så om jag kunde jobba där och jag svarade att det är ju inte drömjobbet men jag kan jobba , hon svarade att men vi vill gärna att du kommer så kan du komma på måndag? Oja det kan jag absolut, så jag fick säga skostorlek och klädstorlek :D
 
Jag fick jobbet!! Fy fan va härligt! Nu får man riktig lön fast i 2 månader men ändå! Har aldrig jobbat förut så kommer kännas hur nice som hellst när man får första lönen i kontot! :D
När jag får min första lön ska jag till Ö-vik och fira med dom jag älskar där så vi ska nog gå på en rasturang och ha det så trevligt och mysigt :) LÄNGTAR!!!
 
Fy fan vad jag är glad! :D
 
Vaknade med att jag hade jätte ont i halsen så ska handla lite till middag idag men vet inte ännu va det blir och så ska jag göra lite te med honung så det blir bättre i halsen och hosta gör ja så bäst att ta det lugnt och ha på sig varma kläder så man inte blir sjuk :)
 
Fan va nice!! :D
Till top