Miicha

Mitt liv som jag.

Hualigen.

Allmänt Permalink0
Min förskylning verka dock inte att ge sig, är täppt i näsan och snyter mit titt som tätt lite jobbigt är det men det ska ge sig och jag fryser så ska duscha igen ikväll och så skönt det ska bli :)
 
Och så taggad är jag för att börja jobbet på måndag men ändå så käns det jobbigt att vakna så tidigt och börja jobba 7 och slutar 15.30 men det blir lite jobbigt första veckan men sen går det nog bättre, men ska ju bara jobba 2 månader så man får härda ut ;)
 
Vill köpa en annan bil men jag vet inte hur mycket pengar då man får över till när man får lönen så man kan men får se hur det blir annars får jag ha min så länge men det är så mycket att fixa på den så är inte så mycket värt att fixa, måste köpa en ny ljuddämpare och byta framruta på den för när det regna och snöar så kommer det in i skuffen och bli blött på golvet och det är absolut inte bra så det läcker via framrutan, grrrrrr...
 
Och jag vill åka och hälsa på en som jag vill träffa men det kanske man kan göra när man får pengar ;)
Ska också snacka med personen om det går bra än att man bara dyker upp för ibland så uppsattas det inte heller så lika bra om man kan planera någon vecka så där framöver, men jag tror att personen vill träffa mig med :)
Hope so! :D
Till top