Miicha

Mitt liv som jag.

Jag glad :D

Allmänt Permalink0
Jessie kuta runt och jamar och hoppar och ha sig och Elvis blir taggad över det och börja busa med henne och då blir Jessie arg tillslut och börja fräsa och morra, lite kul ;)
Och jag snackar med en super trevlig och go kille på både mobilen och på msn och det är så kul för man blir ju så glad :D
 
Nu sitter jag vid datorn och ska dricka te och äta chockladbollar, numera kan jag ju inte dricka kaffe eller jo det kan jag ju men bara typ en kopp om dagen och känns onödigt att koka bara för en kopp så jag gav bort ett paket tills magen är som den ska igen :)
Har fortfarande ont i magen men det ska ju går över eller om man måste åka in igen men jag har ju inte äte medicinen så länge så jag väntar ett tag med att åka in igen :)
 
Ha det bra så länge!
Puss och Kram!
Till top