Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag igen!

Allmänt Permalink0
Jag gillar verkligen inte måndagar men ändå så är det en helt vanlig dag för mig.
Jag har tvätta en matta som jag ska ha i vardagsrummet och ska snart tvätta kläder.
Och jag hoppas att helgen som kommer blir jätte bra för jag behöver en bra helg :) Men man får se ;)
 
Varmt och skönt ute så länge solen är framme så vill man bara sitta ute och glassa lite men det är mest moln ute så lite halv kyligt, och jag vill åka till Ö-vik men det får nog bli längre fram för hoppningsvis. :D
 
Tråkigt på tv är det nu på dagarna förut så var det betydligt mycket bättre tycker jag.
Och jag fick tips om en sida som man kunde kolla om personer var gift och när dom fyller år med mera men mins itne riktigt vad den sidan hette ;) Mitt minne inte så bra just nu ;)
Till top