Miicha

Mitt liv som jag.

Måste lära mig.

Allmänt Permalink0
Tänkte för någon timme sen att jag skulle vara duktig att skruva lös fördelarlocket på min bil och se hur mycket olja det var i den och så måste man ju koppla lös tändkablarns eller dra lös dom och det gjorde jag och skruva lös fördelarlocket då, det var inte så mycket olja i den så jag rengjorde det ändå, när jag skulle he tillbaka tändkablarna efter jag skruva tillbaka fördelarlocket så fick jag inte tändkablarna på plats riktigt så får vänta till jag får nå hjälp som kan lära mig det.
Så nu kan jag inte köra med bilen ;) Haha, men det är ju så svårt när man inte kan se var dom var från början tycker ja så ringde till svågern så får jag se om han hjälper mig så han kan lära mig det hur dom ska sitta ;)
 
Och så tänket jag justera tomgången på bilen men det tror jag inte lyckats med men hon går rätt bra ändå, men jag tänkte att när jag får lön så ska jag he in bilen på verkstad och fråga dom om man kan köra längre sträckor med henne men dom kanske inte kan svara på det egentligen men fråga kan man ju alltid för dom kan ju höra nå ljud som jag inte hör, men fråga går alltid ;)
 
Till top