Miicha

Mitt liv som jag.

Miljöombyte.

Allmänt Permalink1
Ja snart ska jag vara borta några dagar och känns skönt men det blir till den staden jag inte gillar men om man vill koppla av och träffa som man älskar så gör inte det så mycket ;)
 
Jag har diskat lite nyss men ska fortsätta sen :)
Lyssnat på musik har jag gjort så man känns bättre :)
 
Och jag har ju en twitter och jag skrev att Bandit rock gör så man blir glad och gör det roligare på dagen och så fick jag en till följare och då var det Bandit rock som följde mig på twitter :D NICE!!!! Det trodde jag aldrig men det var för jag skrev det om dom, då kan man ju skriva något inlägg om dom då och då så blir det bra, hihi ;)
 
Jag tänkte att jag skulle kolla på en mobil jag har som displayen inte funkar som den ska på, för det är en som vill ha tillbaka sin mobil som jag använder så lika bra då att kolla displayen på andra mobilen så man har i alla fall :)
 
Och jag har ju hedd ut mitt munspel på tradera ju och det är nu på 128 kr och det går ut imorgon, så då är det ju bara att hoppas att det bli flera som budar.. :D
#1 - - sara:

Hej! Kika gärna in min blogg och lägg en kommentar på dagens fråga!
Direktlänk: http://www.nattstad.se/sarawiklund?id=3860068

Till top