Miicha

Mitt liv som jag.

Oj :D

Allmänt Permalink0
Vaknade imorse och tänkte att jag skulle ut på en promenad nu när jag fick IBS tydligen men då hörde jag att det regnade så jag somnade om igen vaknade vid 11 ;)
Men sen när jag vaknade så såg jag att det inte regnade så jag klädde på mig och så ringde jag en person och frågade om grytan jag tänkte laga idag och så gick jag ut efter jag kollade på auktionen jag har på tradera.
Jag hade fyllt på musik på min mobil och så gick jag ju ut då så det bli roligare att gå, jag gick rätt snabbt och tänkte då att jag skulle passa på att handla medans man var nere på byn då och det gjorde jag och gick hem igen, när jag kom hem så kändes att det börja brinna i min mage som om man åt någe starkt men det kunde ju också vara att man var ute och gick så det kändes..
Så nu sitter jag här och dricker lite te och vill bli varm och dels vill jag börja med maten men lite tidigt med att börja med det för dels köttet måste tina upp ;) Hoppas det blir gott :D
Till top