Miicha

Mitt liv som jag.

Oja oja.!

Allmänt Permalink0
På fredag ska jag in till Sollefteå på arbetsförmedlingen och prata med en arbetsgivare om jobbet som jag har fått via ams :)
Och tur är att det är gratis buss inom hela komunen så det är ju bara att sätta sig på en buss och åka, gratis är bra ibland :)
Så då är det ju att hoppas att man får jobbet och vara glad och pigg ;)
Jag ska he in mattan som jag tvätta häromdagen men först ska jag dammsuga och torka golv innan jag he in mattan så det är fint :) Så då är det bara frågan hur Elvis reagera att det är en matta för jag har ju haft han i typ 2 år nu och har aldrig haft en matta när han har varit hos mig men det ska gå bra så länge man inte gör till sig ;)
Har jätte ont i magen idag med och tar en på krafterna, men jag ska he på bra musik på spotify och jag har skapat ett så kallad album där som heter "rock." och är bara rock i den och då blir jag glad igen eller jag är ju glad nu med men ännu mera glad :)
Till top