Miicha

Mitt liv som jag.

Okänt nummer.

Allmänt Permalink0
När jag inte känner igen nummer som ringer mig så brukar jag inte svara och så var fallet idag, väntade tills man fick ett meddelande från röstbrevlåda och ddet fick jag och då var det arbetsförmedlingen som ringde och sa att det var min handläggare som gav mitt namn till en person typ 3 mil från mig som behövde en personlig assistent och hon som ringde nu sa att dom ville träffa mig på fredag :)
Coolt!!
Så hon skulle ringa mig igen imorgon om jag hade tid och om jag var fortfarande intresserad, jo tid har jag och jo intresserad är jag fortfarande :)
Fasen va kul! Då är det ju bara hoppas sen då ;)
Men jobbet på Lidl fick jag inte för det var några andra som var bättre än mig tydligen, men gråt inte över spilld mjölk brukar jag säga :)
 
Nu är bilen hemma igen och det känns bra så den inte behöver stå där den stod så nu är hon hemma :)
 
Till top