Miicha

Mitt liv som jag.

Pain in the as!

Allmänt Permalink0
Jag fundera antingen på att ringa akuten igen och säga att det inte är bra med medicinen eller så ska jag vänta en vecka till för jag skulle äta det i 2 veckor, men det lutar sig mest vid att vänta en vecka till med det.
 
Jag känner mig trätt och slö och ont i huvudet och magen, jobbigt är det.
Men jag tar det bästa av suitvationen iallafall man kan ju göra det bättre ändå.
Jag har gjort egen risgrynsgröt idag till middag och det var gott men inte enligt magen iallafall men gott var det. ;)
 
Jag ska bara ta det lugnt resten av dagen och bara vila och ta det lugnt och så ikväll kl 20 ska jag se på Heart of Dixie på kanal5 och jag tycker att den serien är bra :) Eller ja det var en bra start på serien på två veckor så kan det ju fortsätta att vara bra ;)
 
Hoppas allt är bra med er och att ni mår jätte bra :D
Till top