Miicha

Mitt liv som jag.

Skriva.

Allmänt Permalink0
Igår så googlade jag om hur man kan komma över sitt ex och då var det en som skrev att man ska itne tänka på det positiva det man hade när man tillsammans utan bara på det negativa, okej tänkte jag och jag ska skriva punkter om alla nackdelar som mitt ex har och så får jag se hur mycket han får ;)
Jag har inte kommit över han ännu för han har dels nästan pms hela tiden och man vet ju inte om han vill vara kompis med mig eller inte så jag tänker att han har pms ;)
 
Men hoppas jag kommer över han när jag gör denne lista eller ja senare i alla fall och så ska jag hitta på något att göra om dagarna som te.x gå på gymmet eller något :)
 
Jag fick besök av min granne idag och han undrade om hu ja mådde och om jag hade mat så det räcker, snällt av han ändå att han bryr sig :)
 
Hihi.
Nu dricker jag espresso och tittar på nå djurprogram på tvn och snart har jag för mig börjar en film på tv och kanske man se på den, men måste dammsuga och diska men det gör jag nog på reklamen ;) Haha.
Till top