Miicha

Mitt liv som jag.

Verka gå bra nu.

Allmänt Permalink0
Ringde min handläggare på arbetsförmedlingen och meddela att jag har sökt på tre jobb och så glad hon vart hon sa "Men vad duktig du är!!!" och så frågade hon mig om jag ville att hon skulle ge ut mitt namn till en person som behövde eventuellt en personlig assistent typ 3-4 mil från mig och jag sa ju självklart kan du det. :)
Fasen vad roligt!!
Och så min kära granne var så go och hjälpt mig med bagageluckan på bilen så det var låset som har skärvat lite så det gick inte i "friläge" om man säger så, så det var ju därför den inte gick upp så om den inte går upp så är det bara att pillra lite på låset på insidan och så får man upp bagageluckan igen :)
Så nu får man ju hoppas att man får något jobb när man nu har tre assistent jobb som man har sökt på och så ett jobb som butiks biträde.. :)
Nu är man på topp på arbetsförmedlingen ;)
Vill ju ha ett jobb för håller på att klättra på väggarna men även att jag har utbildningen som lastbilschaffis så vill jag ju ändå ha ett jobb, för via lastbil är det svårt när man inte har någon erfarenhet så ett jobb är suveränt för mig :D
Hoppas hoppas att någon hör av sig av dom nu 4 jobben ;)
Nu ska jag ta mig en chockladboll :D
Till top