Miicha

Mitt liv som jag.

Vilken dag.

Allmänt Permalink1
Jag tänkte tidigare att jag skulle ut och meka lite i bilen och kolla vart i rotorn det kommer olja men jag tog lös fördelarlocket lätt och så satt ja och fundera i typ 30 minuter hur man fick bort rotorn som, tillslut kom jag på hur man skulle göra som men då var kruxet att jag har inte verktyg till det så det var ju att rengöra fördelarlocket bort från olja och he på allt igen.. Kolsvart om händerna och inget vart gjort, förjäves när man inte har verktyg till de..
 
Sen så snacka jag med lillsyrran på cam på msn och så har jag nyss ätit middag och så har jag druckit mycket kaffe och mera vill jag ha (någe fel på mig) och så fundera jag på att ut och meka med cyckeln eller om man ska ta in den och meka inne men går ju bra ute med för får dock inte plats inne heller, men det är ju bara bromsarna på den som behöver justeras lite så det är busenkelt ;) 
 
Huuua... Hakat upp mig på dumma verktyg och vad är det för slags vertyg måste man ha? Men och trångt som fasen är det också vid rotorn på bilen så det går ju inte med vad som hellst heller.. Ja.. Fixar nog det något vänster men helst ska jag köpa en sprillans ny rotor men det lär kosta massa hundralappar..
#1 - - Joakim:

Är de inte bara att dra ut den?

Fixa bild så ska jag titta?
Länge sen jag skruvad gammal åpel

Till top