Miicha

Mitt liv som jag.

Sjukskriven.

Allmänt Permalink0
Ja denna vecka är jag hemma och är sjuk då jag kan ha magsår men det får jag veta på fredag vad som är fel på mig..
Idag så fick jag ett sms av min pojkvän och det var så gulligt så jag fick ett stort leende på läpparna :)
Åh vad jag älskar han! 
 
Jag håller på att söka bil för brinnande livet för jag behöver en fast inte riktigt just nu men senare behöver jag en för min bil fryser hela tiden och idag så startar hon inte för mig så jag håller på att söka efter en annan bil som jag ska köpa :)
 
Jag ska försöka att små städa lite idag om jag känner orken till det och ork för mig är inte så jätte stort då när man inte mår så bra.
 
Denna låt som jag har lagt ut är bra speciellt då man ha bra ljud och högt så det hörs ;)
Förut så var det annan musik smak som jag lyssnade på och även nu en nu är det mera sån musik jag lyssna på :)
Till top