Miicha

Mitt liv som jag.

Vinterland.

Allmänt Permalink0
Denna vecka har varit lite jobbigt då jag haft problem med min mage och hals ont men idag känns det någelunda bättre och idag har jag varit och skottat parkering samt uteplatsen :) Känns skönt nu då det är klart och fick ju så klart röra på sig lite och fingrarna är stel då det var smått kallt ute men ändå skönt att vara ute :)
 
Och denna bild har jag tagit utanför mig då solen ville fram en stund tidigare idag så passade på att ta foto och dålig bild det vart men rätt fint ändå ;)
 
Bilen vill inte starta för mig så det är nog bränslefiltret som har frusit så jag ska bogsera den in till ett varm garage ett tag så får man se om hon vill starta :) Det gör hon det är inga problem för det är ju inte bara vi människor som får en chock av kylan utan det är bilar med som fryser så man ska ju ta hand om det man har :)
 
Senare ska jag lägga ut en låt som jag ha börjat gilla tack vare min älskade pojkvän :)
 
 
Till top