Miicha

Mitt liv som jag.

BORING!

Allmänt Permalink1
Idag så har jag haft en sovmorgon, jag klev upp kl 9 men egentligen vakna jag vid 7 men jag somna om.. Intressant, nopp.. :P
Har skottat parkeringen och starta bilen och kört en liten sväng med henne.
Imorgon ska jag tvätta.. :)
Ja..
Hehe... Jag har läst ut boken "Twilight" på engelska igår så nu ska jag börja med "New Moon" sen ska jag skaffa "Eclipse" och så slutligen "Breaking Dawn" alla på engelska så klart, men jag ska skaffa alla böcker på svenska med men jag ska läsa engelska först, men jag tycker att dom är lättläst så till och med jag kan läsa dom :P
Men jag älskar att både läsa och prata engelska men måste träna att skriva på engelska :)
Fick ju bara G på engelska när jag gick i skolan för 4 år sen tydligen kom ja på eller så var det 3?
Mins inte riktigt. :P
(Bilden har jag tagit från "Twilight" boken)
Sen ikväll kl 21.00 ska jag se på tv6 och där är det en film som heter "Snakes on a plane" är rätt bra. :)
Hare bra :D
#1 - - emma Ledin:

fin blogg

Till top