Miicha

Mitt liv som jag.

Ja tack!

Allmänt Permalink3
Håller på att koka kaffe för jag varet så jäkla sugen så det ska bli super gott :)
Och sen ska jag diska och kanske dammsuga senare idag.
Men jag vill diska före för jag tänkte att jag skulle se på en rysare som jag har vunne och den heter "Don´t be afraid of the dark" så hoppas den är bra och inte för läskig. :P
Imorgon så ska jag få besök och så har jag inga kaker hemma, hur ska det gå till?
Men jag får väll ta och köpa nå kaker så jag har hemma, men jag har ju kaker hemma men inte så mycket.
Nu vet det lite jobbigt :P
Nu ska jag dricka kaffe nu när det är klart men måste ändå lämna sumpen gå ner till botten riktigt och sen kan ja ta de :) Go KAFFFEEE!
:D
Lova ju en bild på Jessie som ligger på min kudde häromdagen, jag sov och så skulle ja byta kudde men IKKE det gick då inte för då låg denna tjej ivägen för mig :)
Morgon mys gilla ja :)
#1 - - lina, manda:

kolla gärna in vår blogg! :)

#2 - - Emma Lannebrink:

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :)

#3 - - louise:

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

Till top