Miicha

Mitt liv som jag.

Lunch kaffe :)

Allmänt Permalink1
Har precis ätit lunch och det vart chorizo korv med makaroner och så 2 fefferoni så man få lite hetta tillsammans med korven, men fefferoni ä ju så svaaaag! hihi :P
Tittar på VHS idag igen som jag har gjort de senaste dagana och nu ser jag på Hollow Man, rätt bra.
Har för lite fritid eller ja snarare för lite att göra på vardagarna för det var ett ställe som jag kanske skulle börja på men så var det inte så nu är jag på jakt på att börja på ett annat ställe, är ju väldigt less att vara hemma.
Börja bli less att skriva att jag ska bara städa och diska och dyligt, lika var dag för dag, not funny..
Så nu ska jag se på filmen och så dricka god kaffe :) Yeeeey!
#1 - - joanna- att leva med Aspergers syndrom!:

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Till top