Miicha

Mitt liv som jag.

Mååååååndag.

Allmänt Permalink2
Denna måndag har faktiskt varit dom bästa på länge och det är ju hurn bra som hällst :)
Dagen börja då inte så speciellt bra men senare så ringde lill syrran och bjöd hem mig till dom på fika, jag blev ju paff  så klart men så roligt hade ja :)
Har diskat lite idag och laga mat eller ja bara ris för mat fick jag av lilla systern igår och så gott var det :)
Helgen har varit jätte bra för jag var i Ö-vik (foppa land för er som inte vet) hos fosterfamiljen och bara myst och ha haft det så kul :)
Varit på stan där och shoppat lite och så bortskämd jag har varit, mår nästan dåligt för jag vill ju ge något tillbaka för så mycket dom ha köpt.
Men jag bara ha ett leende på mina läppar att det har varit en så lyckad helg för annars sitt man ju bara hemme och trissta hela helgen, och jag ska försöka göra något varje helg nu framöver och så det blir mera lyckat :)
Så GLAAAAAAD man är :D :D
#1 - - Jennifer & Elina:

Fin blogg! :)

Kika gärna in på våran, kram !

#2 - - KNORKAN:

Hej! Vill du vara med och tävla om ett virkat kuddfodral med handgjorda detaljer från Svanefors? :-) Kram

Till top