Miicha

Mitt liv som jag.

Motivation saknas.

Allmänt Permalink2
Ska städa men jag har rätt ont så har ju inte så stor lust till att städa eller ingen motivation för den delen, lite irriterad är jag men det ska väll gå över.
Soligt och fint ute och plusgrader, tidigre idag så snöa det rätt mycket men nu är solen här och så imorgon och på söndag blir det fint väder och då ska jag till Ö-vik så måste ju nästan städa lite grand.
Jag ska på he på lite musik så man blir lite gladare och smärtan försvinner. (hoppas,hoppas) :P
Idag vet jag inte vad jag ska äta men något hittar man på, har ju soppa hemma som man kanske kan värma upp.
Båda katterna imorse hade damp och kuta om kring i lägenheten och jag bara skratta för det såg så kul ut när dom bara sladda och slira på golvet :P
Nu ska jag he på lite musik och se om det blir bättre :)
#1 - - louise:

-vsg och tack :)

#2 - - L I N N:

Hellooo sweetie!

Hoppas du får en underbar start på veckan! :D

Till top