Miicha

Mitt liv som jag.

Red Bull.

Allmänt Permalink0
Sitter framför tv och dricker en Red Bull och blir förhoppningsvis litte piggare och få mera energi men har inte bleve det hitills så, men kan ju hoppas :P
Men snart ska jag koka lite kaffe och njuta en stund av, och så ska jag göra lite hushålls arbete som vanligt :P
Tittar nu på MTV på 16 and pregnant, jag tycker att det är lite fånigt ja.
Dels att bli gravid när man är fortfarande barn och så har dom inget annat att filma eller?
Men jag har inget emot att barn får barn utan man ska ha lite barn i sig när man får barn tycker jag för då förstår man barnet på att annat sätt.
Men samma ibland när man ser på Svt2 t.ex där är det så mycket program eller dokumentärer som man ens inte förstår vad det är och handlar om, samma med MTV.
När jag var liten och bodde hemma med mamma så var MTV mycket bättre än vad det är nu, för då var det mycket mera musik samma som det var med Ztv när det fanns, fast ztv vart ju sämnre det med.
Men jag tycker att MTV ska vara roligare tycker ja, och samma det var mycekt Pimp My Ride men nu är det sällan.. Suck..
Men nu ska jag göra lite nytta :)
Till top