Miicha

Mitt liv som jag.

Burrelliburr..

Allmänt Permalink0
Sitter här vid soffan och tittar på nå skräp på tv och så har jag tänt en massa ljus i lägenheten så jag slpper frysa, men alla ljus är typ snart slut så måste köpa mera tyyyp, men det räcker nog ikväll de räcker ju i 6 timmar :)
Ikväll är det väll inte så kul på tv heller samma som det har varit idag på tv men blir väll en film eller två.
Har inte gjort typ någe i dag utom att se på en film som jag har "Inte utan min dotter" och så käkat lite mat och så nu dricker jag lite kaffe så senare kanske det blir nog lite te med honung så man får lite värme i sig :P
Haa!
Ljuset på bilen har jag sett i en vas som eller ja en kruka som det nog heter, men hade det bland andra ljusen jag har i ett skåp, hehe..
Man måste ju vara lite kreaktiv ibland. :P
Till top