Miicha

Mitt liv som jag.

:)

Allmänt Permalink0
Idag så har det varit en rätt så seg dag, jag har typ legat i sängen stor del av dagen för jag har inte mått så speciellt bra men sen klev jag upp, jag har bsetällt en vindrutemekamism till bilen så den kommer snart, har lagat en ny maträtt idag och det vart korvgratäng som var jätte god faktiskt, diskat och så duschat. :)
Jag tänkte i alla fall att jag ska fortsätta så man kan sussa ikväll om det går.
På torsdag har jag ett möte kl 11 så det går bra. :)
Denna chocklad från Lindt är så god!
Men jag vill dock ha mera salt i, i för sig jag har ju salt mani om man säg, men lite mera salt skulle inte skada men god är den!
Jag gillar mera denna än vad jag gillar med chillin som jag har pratat om förut.
Men de är inte så stark chocklad utan det är precis lagom och så när man får lite salt med chockladen så kan ma bara inte låta bli att njuta!
Men nackdelen är att det är rätt dyrt men så värd det och så god.
Om ni inte har smakat så köp eller smaka av någon som gillar :)
Till top