Miicha

Mitt liv som jag.

Joja.

Allmänt Permalink0
Idag vart det en rätt seg dag me ndagen är ju intte ännu fullbordad utan det är några timmar kvar av dagen.
Idag så var jag irriterad på bilen för fläkten funkar inte men fick förklaringen att den har frusit, woops så kan det gå minsann.
Imorgon ska jag ringa ett samtal så hopppas dom är där då så man inte får en hel dag att vara irriterad igen för  det tär en på kraftern..
Ja det är ju Jessie på bilden, helt under bar är hon, men ser lite läbbig ut på bilden :P
Så jag tänkte att jag ska plocka ihop mera och så ska jag se om det finns nåfon tvätt tid imorgon så jag kan göra det och så dammsuga tänkte jag att jag skulle göra.
Men va fan va vuxen tråkig ja e!!!

Har ju ätit middag så det var hamburgare idag och inte så vidare nyttigt men så gott.
Imorgon blir det en krämig korvgratäng med ris som jag ska göra och jag har ju köpt allt som ska vara i den :)
Nu så ska jag hitta på någe galet som tråkiga saker som dock man måst göra :P
Till top