Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag.

Allmänt Permalink1
Måndag åter igen som varje vecka, och jag tycker att det är drygt med måndagar för dels om man ska få tag i någon så är det bara möten.
Jag ringde till ams idag men var bara telefonsvar så ja lämnade ett litet argt meddelande till henne och sa att jag inte vill börja 2012 med att inget att göra, så nu får man se om hon ringer eller inte. Irriterande.
Folket nu förtin värka fasen inte ta ansvar för det dom gör och vad dom gör för fel, dom vågar då inte erkänna det, moget eller inte.. :P
Nu ska jag dricka mitt goda kaffe och sen så blir det lite plock och städ :)
#1 - - JOSEFINGARD.BLOGG.SE:

Hejsan bli meldem här?:http://www.supergratis.se/?r=87521

Varför?

Jag tycker du kan det. PÅ hemsidan ska man samla ihop poäng och välja en produkt man kan samla åt som kameror mobiler och andra saker...

Man samlar poäng genom att tipsa om sin egen länk eller gå med i gratis och inte gratis tävlingar det väljer man själv!!

Men jag tycker du ska gå med här du kommer inte ångra dig LOVAR!



KRAM JOSEFINGARD.BLOGG.SE

Till top