Miicha

Mitt liv som jag.

Sjukt.

Allmänt Permalink8
Jag såg bara en liten bit av en debatt igår på svt1 om programet dom har på tv3 om barn som är modeller.
Jag skulle aldrig he ut ett barn på en sånt ställe och raka bena och sminka dom, usch nej, man förstör ju dom.
Men man måste ju sätta en gräns någonstans, men jag förstår ändå han som kom på programet om hur han ville ha sagt att det är stort i USA och för att visa hur det är i Sverige, men jag tycker ändå inte om det för dom barnen kan ens inte avra barn utan dom tänker på att sminka sig och vad dom ska ha på sig, så ska inte ett barn vara för dom ska vara uta och leka i snön eller något tökke och spela spel och se på film och mysa med familjen och inte tänka på hur dom ser ut.
Jag anklagar föräldrarna ja för det är ju dom som börja med att göra sina barn vuxen och låt inte dom vara barn, men jag kan bara inte förstå hur dom tänker så det är nog därför men jag skulle aldrig vara med på något sånt eller titta på det för jag mår bara illa av det.
Nää, jag tänker inte stötta detta i alla fall.
Det är ju typ samma med schäfrar som man ser, deras rygg är så sne så det är så äckligt fult och jag bara inte förstår att dom säger att dom är djurvän men det är dom då inte!
Schäfrarna är så underbart fina hundar men dom förstör rasen totalt, dom lever ju typ 10 år men knappt det för dom kommer ha problem med ryggen och bena.
Jag ser inget snyggt i att se hunden eller hundarna som släpar magen på marken och ryggen så sne så man bara tycker synd om dom.
Tänk dig om någon skulle göra så att du fick något sånt och lever bara 50 år och sen dö du, det är bara inte okej tycker ja!
En levande varelse ska leva så länge dom kan och inte så kort som människan som halvera det!!
Usch!!
#1 - - Ewwe:

LÄS MITT INLÄGG OM DOM SOM UTNYTTJAR ANDRAS DÖD OCH MISSBRUK FÖR EGEN VINNING! DOM SOM DÖPER SIN BLOGG TILL VÅLDTAGEN OCH LIKNANDE OCH SEN HANDLAR BLOGGEN OM NÅTT HELT ANNAT OCH DET FINNS INTE ETT SPÅR AV DET DOM PÅSTOD!



DOM HÄR MÅSTE STOPPAS, MAN UTNYTTJAR INTE ANDRAS ÖDEN FÖR EGEN VINNING, LÄS INTE DERAS BLOGGAR! TILLSAMMANS KAN VI STOPPA DET HÄR! Ewwz.blogg.se

#2 - - Ewwe:

Sv: Ja vissa människor borde inte ens få ha djur :(

#3 - - Linda:

Nej de där me barnmodeller osv tycker jag är ganska sjukt,man kan ju undra hur kul barnen egentligen tycker att det är,de verkar ju utåt sett som dom mår så jävla bra av det men de tror ja inte ett skit på.fan låt barn vara barn.

#4 - - AliciaWilking:

gud va fin blogg du hade<3

#5 - - Virvelvind:

Hej hej! Ville bara titta in och säga att du har en grymt snygg header!

#6 - - Anonym:

Hejsan!

Just nu pågår Dagens Blogg Tävling hos mej. :) Jag lottar ut 1-3 vinnare den 24/1 runt 19-20tiden.

Gå in under kategorin "Tävlingar" för att vara med! :)

http://annaalicious.blogg.se



(Gillar du ej sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt!)

http://annaalicious.blogg.se

#7 - - Annika:

Fin blogg :)

#8 - - emma Ledin:

fin blogg

Till top