Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag..

Allmänt Permalink4
Började dagen vid 7.00 hade alarmet på snooze en timme typ, min lilla syster skicka sms till mig så gatt ju svara :P
Sen klev ja upp trött som fan och så klädde jag på mig och så gick jag ut för att skotta fram bilen och lite där till så nu är parkeringen skottat, men som vanligt när man skottar snön så är det ju självklart att det börja snöa! Haha :D
Snöa som fasen här nu och efter jag hade skottat klart så kom det mera, suck.
Men efter jag va klar så fick jag lov att ta det lugnt typ 5 minuter och sen så duscha ja och åt frukost och då vart det en filtallrik.
Nu ser jag på tv och så nog göra det ett tag och så hoppas jag för guds skull att jag får ett annat kylskåp idag så man slipper gnälla om det mera, och så klart så ska jag göra lite kaffe så man pallar hela dagen lång :P
Bilden är tagen utanför mig men det var ett tag sen, var nog en månad sen, för idag så är det moln och snöa. :)
Me Love The SNOOOOW! <3
#1 - - Emma | fotograf i Norrland:

Hej! Allt bra med dig?

Vilken fin blogg du har!



Kram!

Emma - emmaeriica.webblogg.se

#2 - - Emma Olsson:

Hej! Jag har precis startat 'gissa kändisarna' =D

Du blir länkad på min blogg om du gissar rätt ;)

#3 - - Emma Olsson:

Hej! Jag har precis startat 'gissa kändisarna' =D

Du blir länkad på min blogg om du gissar rätt ;)

#4 - - Emma | fotograf i Norrland:

tack så mkt! :)

aj då! du får krya på dig!

händer hos dig idag då?

Till top