Miicha

Mitt liv som jag.

Tomorrow IS The Day!

Allmänt Permalink0
Idag har det ju vörte söndag och för mig så är det en lat dag.
Har diskat och plockat undan hemma och så sett på tv och har itne gjort så mycket mera än det, har inte pallat heller för annars skulle inte söndag vara en lat dag. :P
Imorgon så ska jag ringa till ams och skälla lite på dom så jag ska ha något att göra på dagarna än att sitta hemma och bara degar hela tin så tänkte att jag skulle göra det så det blir lite sprutt på dom :)
Och så ska jag nog städa lite imorgon med så jag har någe att göra ialf. :)
Jag har bestämt att 2012 ska vara MITT ÅR!
Jag ska få jobb jag ska tjäna egna pengar jag ska lyckas!
Och det önskar jag inte för mig själv så klart jag önskar att alla får det iår, iår är det allas år :)
Och här där jag bor är det mycket snö, har gått mycket skotrar där jag bor och så det stör lite men går ju så kalrt inte sent på kvälln så man sov heller som turn e :P
Har ni snön där ni bor? :D
Till top