Miicha

Mitt liv som jag.

Tredje dagen.

Allmänt Permalink0
Då har det gått 3 dagar eller vi är på tredje dagen detta år, men jag känner att detta år ska vara mitt år men det är nog bara en kännsla som jag har. :)
Det är ju mycket snö här där jag bor och man kan åka skoter förfullt och i går och i natt har det kommit mera snö, och jag blir så super glad när det är snö för det är så fint att se på och så kan man ju fota så mycket fint med. :)
Idag så tänkte jag att jag skulle städa lite men det är dock en film som börja på tv4 som jag ska se på (alltså kl 13.45) men jag får ju städa på reklamerna som jag brukar göra så man slipper att se det :P
Men tur att det inte är så mycket att städa för att det ska se fint ut igen.
Men sammtidigt så känner jag att jag håller på att bli sjuk eller så är det någe annat för ibland så fryser ja och så helt plötsligt svettas jag och så kallsvettas, lite snurrig är jag och trött i ögonen och lite så känner jag i nosen.
Kanske känner jag för mycket :P
Ha det bra så länge tills jag skriver igen :)
Till top