Miicha

Mitt liv som jag.

Hemma och nöjd!

Allmänt Permalink0
Idag så har jag varit på ett ställe som jag kanske får ett jobb som Personlig Assisten till en grabb, och när jag kom dit så var jag i skolan och mamman och jag hälsa på han och han acceptera mig direkt och ville att jag skulle sitta lite överallt och sånt :)
Känns väldigt bra så får veta i slutet av veckan om jag får jobbet eller inte för det var en till som hade sökt just det jobbet också så får man ju se :)
 
Jessie som är på bilden hon jamar förfullt så jag blir galen och hon vill gå ut men jag vill inte att hon ska vara ute nu för dels så är hon hopplös, så hon får vara inne istället tills hon förtjäna att vara ute vill säga :)
 
Nu ska jag äta lite mat för är så hungrig, har lite pannkaka över så det blir ju det till middag idag och det är ju så gott det med :D
 
Sen får man se vad som händer och sker ;)
Till top