Miicha

Mitt liv som jag.

Hihi :D

Allmänt Permalink0
Nu har jag sålt James Bond filmerna och känns så skönt att bli av med dom :)
Köpte koppel och en tratt som jag kan ha när jag får soppatorsk, både för 100 kr :)
Och sen köpte jag ett halsband till Jessie och där var det en bjällra, hon var lite fönvänad var det lär ifrån och testade på Elvis och han gick runt och runt för att kolla vart det lät från när han rörde sig och sen ville han inte röra på sig ;) Såg så kul ut :)
 
Så nu får Jessie som hon vill, hon får vara ute lite nu och äta lite gräs och spy upp sen så har hon magen rensad så hon mår bra, Elvis har aldrig jag tränat att vara ute med koppel så jag vågar inte riktigt med det heller för han är för gammal också att träna.
 
Och varmt ute är det så man knappt vill vara ute men Jessie vill så får jag lov att vara ute med henne ett tag :)
 
Idag blir det lax och potatis till middag för jag hade det hemma så va tusan så får jag bre på lite philadelphia ost med vitlök och örter på och så in med laxen i ugnen i 200 grader :) MUUUUMS det ska bli!!! :D
Till top