Miicha

Mitt liv som jag.

Hooo då!

Allmänt Permalink0
Men varför ska det vara så svårt att glömma någon?
För det första så vet jag varför och för det andra så går det inte för man har ju känt hon/han för länge som 7 år typ.
Men sitter här och försöker vara glad och tänka på annat och dricker saft som jag hade hemma med is i och lyssna på bra musik och tänka att jag inte ha någon granne bara för att koppla bort den övriga världen en stund och det käns UNDERBART!!!
 
Alltå jag vill bara skrika ut mina känslor!!!!
Bara att: JAG VILLE FÖRFAN BLI GAMMAL MED DIG! JAG ÄLSKADE DIG! FATTA!!
Men dock går ju inte det, men va fan man ska ju fan inte gråta över spilld mjölk..
Även om det är jävligt svårt ska man ändå gå vidare och skita i dom man mår dåligt över, om någon människ gör så man mår dåligt så strunta i den personen för då fattar den personen inget.
Så försöker jag med att göra att skita i dom jag mår dåligt över att vara med :)
 
Men ändå så käns det väldigt tomt i mitt hjärta, det fattas något.. Men vad?
Till top