Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag...

Allmänt Permalink0
Idag har jag varit på möte klockan 14 och det gick bra :)
Och så får jag använda gymmet gratis och det lät ju hur bra som hellst :)
Skrev på nå papper och så fick jag en idé att jag kan vara en hund promenerare åt andra hundägare som inte har tid och det nappade till och med hon på så hon ska hålla öronen öppna ;)
På fredag så ska jag på fiket och fika gratis och träffa andra ungdommar i min ålder om det komma någon dit :) KUL!!!!
 
Jag tänkte att jag ska dammsuga och fixa lite här hemma och det känns jätte tråkigt men det är bara jag som kan göra det för katterna hjälper inte mig.
Elvis han hårar som tusan nu så det är katthår lite varstans så det behövs lite dammsugning, och så måste jag borsta han och som tur är att han älskar att bli borstad och vill inte att jag slutar för då jamar han och går i vägen dit jag går och så, men jag ska diska lite först innan jag börjar med dammsugning, och så ska jag rensa massa papper och he in i en pärm..
 
Oj vad kul jag har!!!!!! Not. ;)
Till top