Miicha

Mitt liv som jag.

Matte arg.

Allmänt Permalink0
I lördags var det ju bilträff men blev tyvärr inga foton.
 
Så helgen annars ha varit rätt okej faktiskt.
Idag så ha jag varit hos min lillasyster ett tag och så en kompis sen, men dock när jag kom hem så fick jag sopa golvet för då gjorde mina katter någon dom inte får göra, dom hade reve ner en växt som jag hade fått så det låg blommjord hela hallen typ så jag fick sopa.
Så nu är deras matte rätt arg på dom men det tycker dom är roligt. ;)
Men och så får jag dammsuga för allt jord kunde jag inte ta upp med sopen men det går nog bra det med men vill ju inte att det ska se svart ut på golvet heller för då går det över hela lägenheten typ.
 
Jaja, matte arg nu. ;)
 
Ska se på tv ett tag och så ska jag duscha :)
 
Ha de bra tills jag skriver igen ;)
Till top