Miicha

Mitt liv som jag.

Nu går det bra :)

Allmänt Permalink0
I helgen så har jag jobbat lite och kört en hjullastare och gick ju hur bra som hellst och chefen var så nöjd över det jag gjorde :)
Imorgon ska jag åka typ 6.7 mil uppåt och hälsa på en som jag ska eventuellt jobba för som personlig assistent och det är jag väldigt spänd över och hoppas jag får jobbet men som vanligt jag hoppas aldrig för mycket ;)
 
Efter det jag gjorde i helgen så har jag ont i huvudet, blåmärken på armarna, ont i ryggen och händerna.
Men sånt ingår ju ;)
 
Någon gång i dag så ska jag få besök så man får prata lite och det käns väldigt bra för var lite ledsen över en sak igår så hoppas hon komma snart så man får he i sig lite kaffe ;)
Men känner mig fortfarande lite ledsen men det ska ju gå över det med tills imorgon i alla fall.
 
Jag har rensa kattlådan och så täntke jag då att jag ska städa lite idag äver att man har ont typ överallt (knäna också har jag ont i) men om man ska ha fint innan man börja jobbet så ska man ju så man slipper städa när man är trött när man komma hem :)
 
 
Till top