Miicha

Mitt liv som jag.

Oj oj oj :D

Allmänt Permalink0
Antingen så kommer det hända något roligt framöver eller så kommer det inte hända något alls.
Jag har vunnit en strandstol på Coop via Facebook så jag körde till stan för att hämta den och när jag skulle hem så kändes det lite knepigt att jag hade snackat med en kille som jag hade kontakt med för ett tag sen att jag hade snackat med han men det var bara en dröm, alltså har en knepig kännsla som jag ens inte kan förklara vad det är för något.
Men det är ju inte heller en elak känsla utan en rätt så bra i alla fall på dagarna är det och när jag ska lägga mig så har jag panik, ångest, stress och hundra saker i huvudet som bara virra omkring.
Något är på gång.. Men något bra :D
 
Ja ni ser ju på bilden att denna vann jag och den är så jäkla skön att sitta i, perfekt stickstol eller ett spelstol som man kan ha framför tvn ;)
 
Oj jäkla va stor bilder vart.. Ja ni ser ju bättre ;)
Till top