Miicha

Mitt liv som jag.

The rain is fallen.

Allmänt Permalink0
Det regna ju idag så då vart man ju typ inne.. ;)
Jag har hälsa på min lillasyster och en kompis fram och åter, åt lax med philadelpia ost med lör och örter på och så fett gott det va :) Vart en lax bit över som jag ska äta imorgon, super bra :)
 
Och så den 1 juli fick jag en syster dotter till och så söt hon va :) Gulli bebis.. 
 
Jag förstår inte varför en person man ha känt i 8 år kan förstöra för en på så kort tid, förstår inte :(
Men man ska väll inte gråta över spill mjölk sägs det, men man får väll gå vidare och strunta i den jävlen helt enkelt och kanske börja om på nytt på något annat ställe, men han va ju min bästa vän men det förstår han ju som sagt inte.. Hummm..
 
Orkar inte göra något hemma men måste ju typ och så är det en någerlunda en bra film på tv6 nu som man kanske kan se en stund på ;)
Till top