Miicha

Mitt liv som jag.

Bättre.

Allmänt Permalink0
Idag har jag varit hos doktorn och kollade mig för jag ha haft svårt att andas, jag tog blodprov och EKG men EKG visade inget eller jo det gjorde det hjärtslagen så klart ;) Men inget allvarligt :)
Blodprov får man se om man får svar om sen om man är allergisk eller om det finns någe virus i kroppen.
Tänkte att jag skulle dammsuga idag men det vart inte så det får nog bli imorgon :)
Sol och fint väder idag och så varmt, men nu på kvällen fick jag lite ont i huvudet eller värmen. :S
Men jag känner mig iallafall bättre efter jag vare sjuk hela helgen men jag har lite hosta kvar men det ska försvinna, men svårt eller tungt att andas ska försvinna med om det inte är någe med luftrören då som doktorn trodde det kunde vara..
Nu ska jag se på filmen på kanal9 :)
Ha det bra :D
Till top