Miicha

Mitt liv som jag.

Boring day.

Allmänt Permalink0
Idag kan man då säga att det är tråkigt, sitter bara här och vill duscha och städa men inget ha man gjort ännu men det måste ju bli en ändring.
Jag små fryser oxå och så tänkte jag att värma mig en stund i duschen och sen he på bra musik och börja städa eller någe som behövs som alltid när man ha djur så måste man ju tyvärr hålla rent och det måste man ju ändå ;)
Igår ha jag haft lastbilskortet ett helt år och det firade jag med att klöv kor och det var bra för då slapp man ju vara hemma så :)
Men ett helt år ha varit sen jag klarade kursen, åre gick ju i raket fart WROOOOM!
Ha sökt på ett jobb i fredags så får man se om man får det eller inte men som vanligt så hoppas jag aldrig för mycket.
Och sen när jag får pengar ska jag köpa lite garn så jag tänkte sticka lite stumpor till nära och kära och kanske lite benvärmare så får man se om man säljer dom. :)
Till top