Miicha

Mitt liv som jag.

Film kväll.

Allmänt Permalink0
Har sett på "Alvin och Gänget 3" den var jätte bra med bra musik på :)
Ha sett på "Lejonkungen" är ju alltid lika bra och ska köpa alla filmer, men kunde inte se på hela för det vart nå fel. :S
Nu ska jag se på "Vi ha köpt ett zoo" och den är nog säkert bra :)
Sen blir det "The Exorsism" fast inte den gamla utan det finns en till typ som en tvåa, så hoppas att man får lite gåshud ;)
Och denna Tutti Frutti påsen fick jag av min älskade mor som vill muntra upp mig, så ska käka lite av det medan jag se på filmerna, men vart sugen på chips. Hmmm.
Oj fasen va längesen jag åt tutti frutti och hoppas att det är lika gott som man mins det :)
Så nu vet ni vad jag ska göra ikväll :)
Hoppas ni får en bra fredags kväll med mycket FREDAGS MYYYYYYYYYS! :D
Till top