Miicha

Mitt liv som jag.

Imorgon fredag.

Allmänt Permalink1
dag har jag varit och leta efter en person som jag skulle fått tag i och fick tag i henne, så vi hade lunch möte och hon bjöd mig och så gott det var :) Tur att jag inte betalade iallafall för 150 spänn för sallad och en dricka och så kaffet ingår men ändå!! USCH!!!
Så jag ska träffa henne igen på måndag kl 14 och sen på fredag på fiket så får man träffa lite folk, och så sa hon idag att man får gymma gratis på gymmet och det gillade ja ;)
 
Och så skönt att man ha fått en vattenkokare av min kompis för min gick sönder och det var en exakt likadan kokare med så det va ju hurn bra som hellst :) Så nu sitter jag och dricker te och njuter :)
 
Den 14 juli så är det bilträff här och det är poppis det komma säkert bli över 300 bilar här, och så i september är det lastbilsträff och det är största lastbilsträff i norden eller ja en av dom största :) Super kul ska det bli :)
 
Imorgon ska jag köpa ut en gummibustning till avgasröret så det håller fast så man inte tappar hela skiten, men måste beställa ett nytt ljuddämpare men ha dock inga pengar för det just nu så det får nog bli senare, men man kan ju köra ändå huvudsaken det blir fixat innan besiktningen :)
 
Så glad idag, vet inte varför men glad är ja. :)
Hoppas ni får en bra tordags kväll :)I
#1 - - l i l l t h i l d a ♥:

Hoppas du får en asbra helg! :D
Kram!

Till top