Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag.

Allmänt Permalink0
Idag ha jag inte gjort så mycket än att vare hos min lill syster och hjälpt till lite och peppat deras tik som ska få valpar när som hellst, jag sa: Du är så duktig och jag förstår att det gör ont. Du kommer få så fina och friska valpar. :) Så sa jag och gosade med henne när jag såg att hon hade lite ont.
Håller på att tvätta lite kläder, eller ja, när jag komme hem så var det min granne som höll på men han sa att jag kunde tvätta medan han tvätta för han var typ klar och då tog jag mina kläder och började tvätta, och så snäll han va ;)
Ikväll så tror jag det va en bra film men mins inte riktigt va det va. Hihi ;)
Idag ha jag gjort citruskyckling till middag och så gott det va så nu ska jag he in i matlåder och frysa in de så man ha middag några dagar till :)
Till top