Miicha

Mitt liv som jag.

Nu film.

Allmänt Permalink0
Jag ser nu på "Spider-man 3" på tv6 och jag tycker att filmerna är rätt okej att se på och skulle kunna tänka mig att köpa alla filmer, men fick se nu att det är en fjärde film med, hmm?
Ja och jag behöver inte köpa en vattenkokare för det skulle ja få av min kompis :) Åh så gla jag vart när hon mins det för det är drygt att koka vatten på spisen för det tar sån lång tid jämnför med vattenkokare :)
Idag så hr jag inte gjort någe som är nå för dels har jag inte haft någe ork för jag är ju sjuk så vart mest framför datorn.. :S
Imorgon ska jag få brev av min mamma som har skickat ett usb till mig med filmer i som jag ska se på, och så gulli min mamma är :)
Så i helgen blir det film marathon och ska börja med "Lejonkungen" ;)
Men jag tänkte på reklamen ska jag ändå värm upp lite vatten om det blir i micron det får jag se för det tar sån tid att värma upp, men hr ju så ont i halsen så det blir skönt när man får någe varmt i halsen, annars är ju varm mjölk med honung bra för halsen men jag har ju inte så mycket mjölk så jag klarar det, "suckar"...
Imorgon om jag mår bättre (som jag säkert kommer må sämre) tänkte jag att jag måste dammsuga och torka golv och eventuellt dammtorka..
Ha det super bra så länge ;)
Till top