Miicha

Mitt liv som jag.

Oja :)

Allmänt Permalink0
Idag ha jag varit hos min lillasyster och hämtat blomjord så jag ska platnera om min fikus växt som ha bleve förstor för sin kruka så den växer och bli stor och ståtlig ;)
Sen när jag kom hem därifrån så skruvade jag i bilen eller ja jag fick ju lite hjälp så att det gick bra, skruvade bort bromsklossarna och det gjorde jag ju själv för det är rena barnleken och sen rengjorde jag oket så gummi bustningen skulle få plats men den fick inte plats för den var lite för liten så måste skaffa nytt som är lite lite större, hua, så oket på min bil måste man nästan skaffa nytt och så ljuddämparen.
Ljuddämparen såg jag kosta 640 kr nytt och det är inte dyrt så det ska jag skaffa så den går igenom besiktningen och så justering på handbroms och färdbromsen.
 
Och jag håller på att tvätta kläder för igår fick jag hyllor till garderoben efter 2 månaders gnäll om det :)
 
Tänkte att jag skulle dammsuga lite så det inte blir mer och mer skit på golvet och imorgon torka golvet, känner mycket nu ;)
 
 
Till top