Miicha

Mitt liv som jag.

Fredaaaag!

Allmänt Permalink2
Kändes lite drygt att säga fredag men rätt så skönt ändå.
Fick veta idag att jag snarast ska flytta men jag har ju betala för månad april så har ju en månad på mig att flytta, så jag ska snart flytta om dom inte vill betala tillbaka en månads hyra så :)
Och så har jag fått praktik så det enda nu som ska fixas är papper på skrivning så då måste jag dit och så får han skriva på och sen kolla lite på företage o sen dra hemmåt. :)
Jag har knäppt en super sööt bild på Elvis så jag tänkte att jag ska he ut det här på bloggen snart men när det vet jag inte men jag ska göra det..
Till påsk så kommer min kompis och det ska bli så kul när hon komma och jag längtar :)
Ikväll har jag bestämt att jag ska se på Twiligt Breaking Dawn part 1 och så dricka lite rött och så blir allt bra igen :D
Ha en bra fredag kväll :D
#1 - - Mathilda:

Fin blogg :) Kolla gärna in hos mig,

http://nattstad.se/peligroso

#2 - - Johanna:

Vilken fin blogg!

Till top