Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag kväller.

Allmänt Permalink1
Idag har jag itne gjort som är något, duschat och vare inne på fejjan och spela massa skit som Puzzled Heartz och Bubble Witch Saga.
Har rensa nå kartonger rättare sagt två idag och sälngt massa skit som man tror sig vilja ha senare i livet men kommer dock aldrig se dom mera eller ens titta, man kan titta på dom nån gång och le och sen är det inget mera så det vart och slänga.
Min syster dotter kan få nå saker som jag ha som jag kan ge dom som dom kan leka i och dyl. :)
Jag tänkte att jag ska försöka att hålla mig vaken till 00.05 för då är det en film på kanal9 "The Shinning" hurn det nu stavas vette fasen men man kan kolla på tv.nu så om någon är intresserad, men jag kommer nog att däcka innan. :P
KOM I HÅG ATT ÄNDRA KLOCKAN INNAN NI LÄGGER ER EN TIMME FRAMÅT!


#1 - - Emma:

Fett cool blogg du har! Älskar headern! KRAM :)

Till top